Gå til innhold

Så utrolig dorlig gjordt de var!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og stjele honklene mine fra felles vaskeriet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så sjedeli at du ikke for tørka kjeden din da

Skrevet

ja sitvasjonen er uhållbar å jeg tror jeg vet vem som tokk dem å.

Skrevet

"Så utrolig dårlig gjort det var å stjele håndklærne mine fra fellesvaskeriet."

Skrevet

Så flink du er å skrive da 22:58.

Bare synd du ikke skjønner det enkleste forsøk på litt morro..

Skrevet

viss du hvet vem såm tokk de så må du ta de å ji di en åmmgang di seint glemer. evtuelt stjæle hånklene dems. (honkler skrives me å foresten) de hadde nåkk vært en bra lærepenge.

Skrevet

For en grusom sitvasjon!!! Hva skal du nå torke deg med etter du har dysja?

Skrevet

Det skrives ikke morro! Det skrives moro!

Skrevet

haha, det var meg som foretok rettelsen! jeg trodde seriøst at HI hadde alvorlige skrivevansker. litt treig i kveld;)

Skrevet

jæj trur hu må tørke (torke? dysje? erru utelending eller??) sæj me dasspappir eller avvispappir. kansje hu kan tørke me laken?

Skrevet

Ja dem skal ikke få de så lett når jeg ser demm, kann jo kanskje lose demm inne i felles vaskeriet nesste gang jeg ser demm der så kan dem bare sitte der å ha det sjipt.

Skrevet

dette må du apselut si fra om til vaskeri be styreren.

Skrevet

Ha ha! Ler meg ihjel!

Skrevet

jæj mååå bare si fra om en liten ting: det hetter ikke "lose" det hetter låse. men alt aent er hellt rektig!!!! te å me tein settinga å or delinga er hellt ret!!

de hær må du jo bare følle opp! du kan ikke la de sleppe unna me dette!!!! drit i vaske masjina neste gang! eller hell kloriin eller eddikk i kamret neste gang de vasker.

Skrevet

Je syns du ska polltiandmelde dem .men får sikerhet syld så må du andmelde ale som bor i bloka di .om du ike hvet at de var dem i 3 etagsje som tokk dem ....

Skrevet

Jeg er klar synt og de var non som byner på P som tokk de.

Skrevet

Ja de var de jeg trodde nemmeli. Paven bor i ettagen åver meg, å han er helt rå til å stjæle ting fra be boerne. De er ikke første gangen lissom.

Klorin i kammeret når naboen skal vasske med masjina va heller ikke så domt.

HI

Skrevet

slem pave, sleeeeem.

Skrevet

oi oi oi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Å ondt det må gjøre i skjela da noen tok honklene dine. Jeg opplefte nesten det samme i fjord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...