Gå til innhold

Hvor mange venner har DU på Facebook?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 90

Har bare folk jeg kjenner og snakker med:)

Skrevet

Hadde om mål å ha under 100, men er nå oppe i 150. Sletter jevnlig, må kanskje ta en turn igjen. Liker ikke at hele verden har oversikt over livet mitt. Over halvparten av vennene er på limited profile, så de kan ikke se vegg og bilder.

Skrevet

577. De aller fleste er mennesker jeg kjenner og prater med om vi treffes.

Skrevet

har vel ca 250. Mange jeg ikke har kontakt med akkurat nå, men jeg er ikke så personelig på FB så det går bra. Har sikkert gjemt 100 av de jeg har lite kontakt med. Har ingen interesse av dagliglivet deres, men har heller ikke lyst å demonstrativt slette de som venner.

Skrevet

0. Er ikke på FB. Men har 2 av mine venner på mannen sin profil... :) Er en sniktitter ;)

Skrevet

Fikk venn nr 300 på fb i dag.Feirer det runde tallet med smash og cola;-)

Skrevet

Ca 300. Dette er folk jeg treffer titt og ofte. Har en jobb hvor sikkert halvparten av fb-vennene mine er innom minst ukentlig. Ingen av de jeg ikke kan snakke med. Men venner er vel strengt tatt feil begrep, bekjente beskriver bedre mitt forhold til de fleste av dem.

Har ikke skjønt greia med limited profile restriksjoner... jeg legger uansett ikke ut ting der som ikke hvem-som-helst kunne fått kjennskap til uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...