Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Uten å kjenne dem personlig? Er en jeg digger men tør ikke legge til. Personen har jo 900 venner så regner ikke med vedkommende kjenner alle personlig.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 tja, spør de meg, så kan det vel hende at jeg legger dem til
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Det forundrer ikke meg om en kjendis har 900 venner. Altså UTEN å ha tatt med fansen på lista! Jeg har en kjendis på min venneliste, men han har vel flere TUSEN 'venner', for det er jo egentlig en fan-page, men du kan jo sende en forespørsel, så ser du jo om vedkommende samler på fans eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Selvfølgelig ikke, jeg er ikke 14. Har en kjendis på vennelista, men jeg kjenner henne jo.
TrueHæppiness Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Nope! Legger kun til mennesker jeg kjenner.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 Jeg er altså ikke 14 år men en godt voksen dame. Har kun de jeg kjenner på facebook men vil liksom følge denne kjendisen. Men får meg altså ikke til å trykke på den forespørsel knappen. Så ja jeg er litt fjortis akkurat nå.. Hi
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 Ofte er det ikke disse kjendisene som styrer siden sin selv engang... Jeg har et par skuespillere jeg liker godt (da ikke kun av utseendet) de har jeg som "venn" for å se stoff om de. Jeg er 38 og ser ikke på det som noe rart, er jo ikke slik at jeg sender disse personene meldinger og gråter meg i søvn over de....
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #8 Skrevet 13. mai 2011 Om jeg har under pages, ja. Feks har jeg Jens Stoltenberg. Er det sånn du mener? Skjønte ikke helt spørsmålet. Man legger vel ikke til privatfolk man ikke kjenner, men man kan legge til offentlige sider
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #9 Skrevet 13. mai 2011 Jeg gjorde det en gang, men sendte jo med en melding. Hun svarte meg faktisk og sa at hun var dritlei av å få ørten venneforespørsler fra folk som bare skulle adde henne, og at jeg var en av de svært få som faktisk sendte med en melding, så hun syns det var koselig at jeg tok meg tid til å skrive noe og aksepterte meg! Er 3 år siden dette skjedde da, og vi har knapt kontakt nå (men er fremdeles fb-venner), men etter at vi ble venner da så hadde vi faktisk en del kontakt i form av meldinger. Men nå adda jeg jo henne fordi jeg følte vi var litt like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå