Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Isabel Isabell Isabelle ja hvordan ville dere ha skrevet det? en liten diskusjon her mellom meg og sambo.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 kommer jo an på om du vil ha trykk på L i slutten av navnet. Isabelle har jeg alltid sett på som et eget navn
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Vi skal ha dobbelt navn.. så skal ha ett navn først, så isabel/isabell/isabelle-...
Gjest ->>- Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Isabel, siden det funker greit både i Norge og internasjonalt. Men jeg mener vel at Isabell er mest korrekt her til lands. Isabelle vil bare bli uttalt på ulike måter og måtte staves ever after.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #8 Skrevet 14. mai 2011 takk for svar begge to!! jeg tenker Isabel, men sambo mener Isabelle... Flere med synspunkter?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #10 Skrevet 15. mai 2011 Min datter heter Isabelle, og jeg angrer noe voldsomt på at jeg lot meg overtale til det.. vi må alltid stave det + at både hun og en til i klassen over blir ertet fordi de andre barna mener hun heter Isa-----belle, og sier det i to ord. Ikke veldig alvorlig, men likevel svært plagsomt Jeg ville nok skrevet Isabel
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2011 #12 Skrevet 16. mai 2011 Takk for svar! ja er som du over her sier, jeg tenker.. at hvis vi bruker isabelle, så må vi nok ofte stave navnet... Så da vil jeg ha Isabel.. men da mener sambo det blir mer riktig å skrive Isabell. at det skulle være så vanskelig da =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå