Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Jeg er ikke overtroisk, men har en del venner som er det:P noen her som er det?og har det skjedd noen _ulykker_ idag?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Tja, man kan jo på en måte si det. Har hatt eksamen... :S (Som ikke gikk spesielt bra)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Tja.. sønnen min spiste i seg en tablett som gjør han hyper og han er fortsatt våken :S (ringte legen å det var heldigvis ikke farlig når det kun var 1)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Ikke med meg, men mamma vant på et eller annet, så fikk en fin sum fra norsk tipping inn på kontoen idag! Hun visste ikke om det:) Lykketallet hennes er 13;)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 Ja! :@ Jeg har siden februar vært sykemeldt pga bekkenet, og sykepengene har alltid kommet den 13 og 29 (utbetaling 2 x i mnd) .. Nei, disse etterlengtede pengene kommer ikke før 25 MAI... Arg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå