Gå til innhold

Syns dere dette virker muffens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har alltid vært en hjemmekjær sofafyr. Nesten aldri ute på kveldstid, alltid likt best å slenge seg på sofaen og se tv når ungene er i seng. Alltid bare dratt ut dersom jeg slepte han med meg, eller hvis det var noe spesielt.

De siste månedene har jeg ikke sett ham på kveldstid i det heletatt. Han drar avgårde med en gang ungene er i seng. Og "skal bare", så kommer han ikke hjem før elleve-tolv, og da har jeg lagt meg. I dag skulle han bare kjøre bort til faren og låne noe verktøy, dro klokka sju, ennå ikke tilbake. I går skulle han bare en liten kjøretur. dro klokka syv, aner ikke når han kom tilbake, var etter jeg la meg. Kvelden før skulle han gjøre noen erend for moren, dro syv, hjemme halv tolv. Kvelden før det igjen skulle han ordne noe på jobben. Kvelden før det igjen, hjelpe en kompis, osv. osv. osv. Det har vært sånn hver kveld i tre mnd. Hyggelig at han er sosial, men jeg syns det er sånn en enorm forandring. Lurer på om han holder på med noe han ikke skal. Vi har ikke sex lenger, hatt sex to ganger siden nyttår. Det er fordi han er sliten sier han... men hvis han er så sliten, hvorfor herjer han da rundt hver eneste kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehhhhhhhhhhh

JA!

Skrevet

Jeg tør liksom ikke si noe heller. For jeg har i alle år vært den som har mast om at han må komme seg mer ut. Og nå er han ute - og da er det ugreit om jeg skal stille spørsmål ved det liksom...

hi

Skrevet

Trolleinnlegget sitt ;)

Skrevet

HÆ? Troll. Hvorfor det? Det er ikke det, jeg har laget min andel trolleinnlegg, men dette er ikke trolleinnlegg. Og syns liksom ikke det er noe trollete over det heller?

Nå er han forøvrig hjemme, dvs. han holder på med noe ned i garasjen hører jeg.

Skrevet

Og så kjørte han avgårde igjen med en gang....

hi

Skrevet

Du har rett til å stille spørsmål ved dette.

Skrevet

Kjøp en sånn gps som flere bruker på barna, fest den på bilen så ser du hvor han drar.

Skrevet

Bunnyboiler 22:34 ? ;)

hi

Skrevet

Om det ikke er trolleinnlegg, så er det i alle fall noe veldig muffens ja. Det er vel ikke normalt at han holder på sånn hver kveld i mange måneder uten at du får vite noe? Om du ikke vil klage på at han går ut, så kan du vel spørre hva han driver med i alle disse timene? Rart...

Skrevet

Han er utro !!! og det er jeg ikke i tvil om

Skrevet

Ja for å være ærlig så virker det jo litt rart. Ikke sikkert han er utro heller, men kanskje har sliter med ett eller annet? Gambling feks (rett gjetting selvsagt)?

Ta deg en prat med han du.

Skrevet

Spurte når han kom hjem nå da, hva han hadde holdt på med i kveld. Han hadde hjulpet faren med å skoge sier han...

hi

Skrevet

beklager, men det HØRES UT som han er utro. men jeg er ikke den rette til å dømme denne situasjonen.

Snakk med han! Si rett ut at du har mistanker om det...skal mye til for å se deg rett inn i øya og si at han ikke gjør det dersom han går bak ryggen din.

Lykke til!

Skrevet

Hvis han er utro, hvorfor skulle han vært en tur innom garasjen for så å dra ut igjen? Synes den detaljen taler for at han ikke er utro.

Men, hvem vet.

Kan jo hende at han trengte å komme seg ut litt for å finne ut at det faktisk var hyggelig å møte folk igjen. Og nå er han ikke til å stoppe ;-)

Skrevet

Ja, dette hadde jeg nok reagert på og jeg finnes ikke mistenksom overhodet på om typen er utro - aldri liksom. Men her vil jeg si at noe foregår ja. Synd å si det. Spør noen han sier han er hos da, om han var der for å hente verktøy eller lignende, så finner du ut om han lyver eller ikke.

Skrevet

Prøv å snik inn et naturlig spørsmål om dette neste gang du møter faren hans. Tviler på at han har fått faren til å dekke for seg liksom.

Ellers syns jeg det virker som et rart forhold..."Jeg hører han er ute i garasjen og ordner noe, nei nå kjørte han visst avgårde igjen." Prater dere ikke sammen i det hele tatt?

Så burde du jo gjøre det klinkende klart at det finnes en gylden middelvei, fint å være sosial men ingen vits i å være i et forhold om man aldri ser noe til hverandre? Skjønner han ikke det tror jeg faktisk at jeg ville gått. Har dere barn sammen?

Skrevet

Ja, det er sant. Bare hørtes litt merkelig ut siden det har pågått så lenge...

Men håper virkelig for HI sin skyld at han ikke er utro!

Skrevet

Er ganske egentlig ganske sikker på at han ikke er utro. Men er redd det er ett eller anet annet. (Uten at jeg helt vet hva det skulle være)

hi

Skrevet

Nei, jeg går ikke ut i garasjen for å slå av en prat nei?

Og jeg har jo ikke noe i mot at han er ute, syns det er deilig. Syns det bare var litt PANG drastisk forandring liksom. Ja vi har flere barn.

hi

Skrevet

Hva med å sette deg ned en kveld, si at det er noe du gjerne vil dere skal prate om? Gjør det klart at du ikke anklager ham, men si på en rolig måte at du syns det er leit han er så mye borte, og om det er noen spesiell grunn til det?

Tror det beste er å ta det opp når dere begge er rolige. For det første vil samtalen bli langt hyggeligere, for det andre kan du nok lettere se på reaksjonen hans om du har grunn til bekymring hvis du tar han "off guard".

Skrevet

Ja, var det jeg tenkte jeg også. Kanskje han sliter med noe? Ja, det kan være så mye og det kan jo til og med være helt uskyldig. Men det går jo an å spørre om det er noe i veien, forklare at grunnen til du blir litt bekymret for det er pga den drastiske endringen fra 0 til 100, at du overhodet ikke har noe imot at han er ute og er sosial, men at det kom så brått og ble så mye samt at det går utover deres tid sammen (tenker på sexlivet bl.a.).

Skrevet

Jeg for min del hadde syns det hadde vært litt trasig om ikke jeg fikk beskjed når mannen forlot huset. Syns det er helt normalt å si fra om man skal noe sted når man har barn sammen, den andre blir jo sittende. Ikke at det er noe offer, men jeg syns forholdet fungerer bedre hvis vi samarbeider om ungene.

Det virker ikke som om dere har et veldig nært forhold?

Hilsen hun som lurte på om dere hadde barn.

Skrevet

Ja, det er nok det beste å gjøre det sånn. Bare redd han skal tolke det slit at jeg vil han skal bli sofasliter igjen, for det vil jeg IKKE. hehe

Skrevet

Ja, det er sant. Bare hørtes litt merkelig ut siden det har pågått så lenge...

Men håper virkelig for HI sin skyld at han ikke er utro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...