Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Kom akkurat hjem derfra nå. Hun er høygravid, termin neste uke. Har to barn fra før, en ettåring og en skjønn og supergrei femåring. Hun er plaget med bekkenløsning,sykmeldt hele svangerskapet. Hjemme med gutten som ikke har vært i bhg, forståelse for at det har vært tøft. Han sover tre timer hver dag, så hun har hatt tid til å hvile også. Men hun er konstant etter mannen sin, som etter min mening gjør mer enn de fleste. Han tar gutten opp og gir ham mat hver morgen før han drar på jobb, gjør alt med ungene som hvilken som helst mor ville gjort. Tar dem med ut når han kommer hjem, så hun kan hvile, legger barna, gjør mesteparten av husarbeid minus klesvask,og mat. Han er et rotehue, ok-men et arbeidsjern både på jobb og hjemmebane. Merker at han reiser seg hvis han har satt seg ned litt med avis eller mat når hun kommer inn i rommet, hun mener omtrent de må "jobbe" hjemme hele tida. I dag var han plaget med hodepine (har migrene) og la seg med minstemann, og hun var dritsur fordi det lå en verktøykasse og noe klær i stua. Syns så synd på ham, det viktigste er liksom hva han til ENHVER tid gjør, hele tida. De har akkurat flyttet også, og har stått på begge to, jeg syns han må ha lov til å være litt sliten innimellom selv om det ikke er han som er høygravid...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Hørt om hormoner? Og hvilken venninne er du som løper på dib og sladrer, i stedet for å ta det opp med henne det gjelder?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Kjenner til typen, venninna mi er også sånn. Hun er gift med verdens snilleste mann, som er kjempeflink med ungene og aldri mukker. Hun blir aldri fornøyd, sitter og kjefter på ham foran oss venninner....så ubehagelig!
Gjest sug lut Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Du har tenkt å pøke ham sjøl, bare innrøm det. Staaaakkars lizzom, kom hit i stedet du, her skal du slippe å være mann nok til å ta din del, og drit i henne, hun er bare sjukmeldt uansett. Sjarmerende.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 veldig fornøyd med min egen, jeg:) Og jeg har sagt hva jeg syns til henne utallige ganger. Hun er sånn når hun ikke er gravid også, for meg virker det som det er endel støv på hjernen og litt for mange tanker om at hjemmet til enhver tid skal se ut som Elle Interiør-coveret til enhver tid, og at det egentlig er hans jobb, i tillegg til mye annet. HI
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 Innimellom så må man bare innse det; mannfolk er tålmodige og helt supre i hjemmet! min mann har akkurat sammen med meg ryddet hele huset uten å klage. På en fredagskveld. Vi har ikke barn enda, og han gjør ting uten å klage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå