Gå til innhold

Barnet mitt på 6 år legger seg kl. 21.30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for sent? :s

Når legges deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hverdager 23.00.

Helg 24 - 01.

Skrevet

Min på 9 år legger seg ca 20 i ukedager. Gjør han ikke det blir det mye styr dagen etter....

Skrevet

Mine barn på 4 og 5 går på badet mellom 19 og 19.30, så leser vi på sengen, før de legger seg. Noen ganger sovner de tvert klokka 20, andre ganger leker de i sengen til 21.30. Merkelig nok våkner de til samme tid hver dag

Skrevet

Snuppa mi er sju år og vi prøver å få henne i seng til kl. 20.

Skrevet

Da barnet mitt var 6 år la han seg kl 1900.

Nå er han 8 år og legger seg senest 2000 på hverdager.

I helgene får han være våken så lenge han vil ;) Dette fordi at jeg vet at når klokken passerer 2015 så er han så trøtt at han ber om å få legge seg ;)

Skrevet

10 år. Har lagt seg, og sover sikkert nå. Legger seg mellom 21 og 22 på hverdager. Står opp ca 8 hver dag, så det er ikke tidlig morgen her.

Men søvnen trengs.

Skrevet

5år

hverdager: mellomg 19.30 og 20.30

helger senest 21, men hvis det er noe spesielt så kan det dra ut til kl 22, er ikke noe problem da hun er lett å legge, hadde vært annerledes hvis hun var et barn som trenger faste stramme rutiner

Skrevet

Jeg synes det er veldig sent - ungene skal fungere dagen etter og trenger mye søvn. Min tredjeklassing legger seg ca 20.00 og fireåringen legger seg ca 19.30. Dersom det bølir senere er det ikke særlig gøy på ettermiddagen dagen etter da vi skal ha familietid, gjøre lekser etc.

Skrevet

Her legger hun på 7 seg mellom 19.30-20.00 i ukedagene, jeg syns 21.30 er alt for sent for en på 6 år.De trenger tross alt litt søvn...

Hun på 8 legger seg som oftest samtidig som søsteren, senest 20.30!

Legger de heller litt tidligere så kan de ligge å lese litt om de ikke får sove med en gang.

Jeg syns også at det er godt med litt "voksentid" på kveldene før mannen min og jeg krøper oss i seng:)

Skrevet

Barn er forskellige, du merker det på barnet om det får nok søvn eller ei ;)

Jeg har barn. 13 åringen trenger mye søvn, det har han alltid gjort, mens 10 og 6 åringen trenger mindre søvn, så de legger seg samtidig. ikke så kult for eldstemann Dvs 6 åringen må til hverdags legge seg tidligere, men da ligger han å leser og lytter på musikk ganske lenge. men føler det er litt viktig at de eldste får være litt lenger oppe enn de små. Men 6 åringen kunne nok egentlig lagt seg senest av de ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...