Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Fikk lønn i går, men merker at jeg har ingen overskudd til og bruke pengene:( Hadde brutto 43.000 og er sykepleier! Har sagt ja til en rekke ekstravakter da vi har hatt en rekke sykemeldinger og udekte vakter. Resultatet er at jeg nå er dødsliten og ungene merker at jeg er mye borte. Må ta meg selv sammen og si nei til vakter, men da er greia at man blir beordret om de mangler folk.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Vær litt egoist, ta ansvar for deg selv og ditt eget velbefinnende. Du vet selv at du må sette på bremsen, ellers ville du vel ikke ha tenkt disse tankene og skrevet disse ordene her? Det er vel ingen som står og takker deg den dagen du ikke orker mer?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Glemte å si at jeg selv har jobbet meg syk. Fikk til slutt nakke og skulderplager. Det gikk så langt at nå er det ikke bare smertene i nakken og skuldrene som må behandles..., det er hele meg og kanskje familien min i samme slengen... Det har kostet meg, familien min, arbeidsplassen min og skattebetalerne mye mer enn det burde ha gjort... nn 21.16
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 De har vel beordringsliste? Den sist beordrede, skal beordres sist neste gang. Ta et glass vin eller en kald øl .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå