Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Har vært svimmel i endel mnd nå. Er veldig svimmel hvis jeg ligger, snur meg fort eller rester meg opp fort! Det føles som hjernen snurrer eller at jeg at hjernen faller nedover og nedover når jeg ligger på ryggen! Det er ikke sånn gravid svimmel.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Er du stiv i nakken? Man kan bli veldig svimmel av spenninger i nakken.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Jeg sliter med det samme, og besvimer et par ganger i uka også. Var til legen men hun sa at det var bare sånn det var for noen. Dumt.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Hørtes litt ut som meg og jeg har virus på balansenerven. Har hatt det siden januar, har gradvis blitt bedre men sliter litt enda. Hvertfall om det skjer mye rundt meg....
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Har det akkuratt sånn som det du beskriver. Må legge meg ned på gulvet og ha øyene åpne for at det skal gå over... Vært til lege flere ganger, men stort sett er det "ikke noe" Vært hos flere forskjellige. En lege trodde det hadde noe med for høyt trykk i mellomøret og jeg fikk tabletter som skulle hjelpe på trykket. Det hjalp faktisk, men fastlegen mente det ihvertfall ikke var det det kunne være så fikk ikke ny resept. Hatt det i årevis, men har merket er mønster. Det er spesiellt om morningen og ellers hvis jeg har hatt lite søvn. Lørdagen er min sovedag og hvis jeg får sovet godt den morningen blir jeg ikke svimmel Men sjekk det ut hos legen... det kan være noe... de tar ihvertfall masse tester for forskjellig
Mamma til to gulljenter Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 Hei! Dette høres akkurat ut som jeg hadde det en periode ifjor. Det gikk helt rundt hver gang jeg la meg ned eller byttet fra en side til en annen i sengen. Noen ganger også når jeg reiste meg opp i senga. Det føltes som om jeg var på en karusell, og fikk skikkelig sug i magen! Skikkelig ubehagelig! Jeg var hos legen, og etter en del tester, mente hun det var krystallsyken - noe jeg også mistenkte etter å ha søkt litt på nett før jeg kom inn til legen. Man blir jo litt engstelig.... Det er helt ufarlig og går som regel over av seg selv. Hos meg varte det vel 1-2 mnd.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 Takk for mange gode svar. Jeg har vært å tatt ct av hodet, jeg å tenker at det er krystallene eller virus på balanse nerven! Noen som har tips om hvordan det blir bedre, eller må man bare gå slik til det går over av seg selv?? Har hatt det sia mars!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå