Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Og jeg og mannen får litt alenetid sammen . Flere ?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Selvfølgelig. Det er deilig når ungene legges om kvelden. Man er ikke en dårlig forelder fordi man også setter pris på litt ro og alenetid/voksentid også i løpet av dagen.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 ååååååååå.....det er bare nydelig, skikkelig pust i bakken!!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 Vil tippe de aller fleste som hardnakket hevder at de ikke synes det er godt når ungene er i seng for kvelden lyver så det renner
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 Jeg også! Spesiellt på dager der det er trass fra soloppgang til solnedgang!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 13. mai 2011 #8 Skrevet 13. mai 2011 mmm jaa det er deilig! Da får jeg egentid og får tid til å gjøre andre ting uten å tenke på baby, eller bare det å kunne se en film i ro og mak uten baby på armen! DEILIG! Så får jeg overskudd til en ny dag med baby av det også =)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. mai 2011 #10 Skrevet 13. mai 2011 ja, deilig når roen og freden endelig senker seg i huset! MEN de dagene jeg har vært på noe på ettermiddagen, og dermed ikke har sett de så mye, så savner jeg de når det nærmer seg natta, og gleder meg til å gå ned i sengen og kosemose de:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå