Gå til innhold

Alenemor med donor/flere her inne i samme situasjon?


Lillemoo

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er ny her inne og ønsker å bli kjent med andre alenemødre i samme situasjon som meg selv. Dro til Danmark og ble gravid v/Kjøbenhavn Fertilitetsklinikk. Skal bli mamma til en liten pike i oktober. Gud å jeg gleder meg! Blir gjerne kjent med andre som har gjort det samme for å utveksle gode råd og erfaringer. Finnes det noen alenemor klubber/ klubb for alenemødre med donor barn etc...Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gratulerer:)

 

Måtte bare skrive noen ord til deg. Synes du er utrolig voksen og tøff som har tatt et slikt valg, det står virkelig respekt av!! hvor mange er det ikke som lurer menn til sengs kun for å få seg et barn, det er ikke en riktig måte å gjøre det på.

Har en venninne som eg prøver å overtale til å gjøre det samme. Hun er godt voksen og alene, og i dag trenger en ikke gå barnløs selv om man ikke er i et forhold.

 

Vet ikke om noen klubber spesielt for de med donorbarn, men du må uansett ha lykke til med den lille prinsessen:)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisan! Da er vi i samme båt :-) Jeg har også vært i Danmark og skal ha ei lita snuppe i oktober! Hadde vært gøy å fått kontakt med andre som har gjort det samme. Bor du i Oslo?

 

Britto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også singel og holder på i Danmark. Tatt en del inseminasjoner og 5 ivf. Skulle begynt med det 6. forsøket, men hadde cyster på eggstokkene så jeg måtte avlyse. Hvis dere ser inne på Donor egg/sæd-tråden er det flere i samme situasjon. Vi har også en CFC-tråd( de som benytter seg av Copenhagen Fertilitycenter) på Assistert befruktning. Noen er blitt gravide, andre prøver enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tusen takk for koselig melding. Jeg gleder meg enormt til å bli mamma til min lille pike :-)

Lillemoo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Britto.

 

Tusen takk for hyggelig melding. Fint å vite at der er flere der ute i samme situasjon. :-)

Jeg bor i Oslo, men flytter til Tønsberg når tulla mi kommer.

Hadde vært skikkelig gøy å blitt kjent med andre og utvekslet erfaringer å tanker.

Jeg var ved Kjøbenhavn fertilitetssenter. Hvor var du? Møtes gjerne en dag om du har lyst?

LIllemoo

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei Håpefull 38.

 

Jeg krysser fingrene for deg. Masse lykke til.

Jeg var jo så heldig at jeg ble gravid ved første forsøk. Fikk hjelp først av en lege på Majorstua som er ekspert på oss som skal bli gravid i Danmark. Var du hos henne? Hun heter Blakstad.

Er dere flere i samme situasjon som holder kontakten? Jeg kjenner ingen og håper på å bli kjent med andre her inne. Det hadde vært kjempehyggelig :-)

Krysser fingre å tær på at du blir gravid snart :-)

Hilsen Lillemoo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Håpefull 38.

 

Jeg krysser fingrene for deg. Masse lykke til.

Jeg var jo så heldig at jeg ble gravid ved første forsøk. Fikk hjelp først av en lege på Majorstua som er ekspert på oss som skal bli gravid i Danmark. Var du hos henne? Hun heter Blakstad.

Er dere flere i samme situasjon som holder kontakten? Jeg kjenner ingen og håper på å bli kjent med andre her inne. Det hadde vært kjempehyggelig :-)

Krysser fingre å tær på at du blir gravid snart :-)

Hilsen Lillemoo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Håpefull 38.

 

Jeg krysser fingrene for deg. Masse lykke til.

Jeg var jo så heldig at jeg ble gravid ved første forsøk. Fikk hjelp først av en lege på Majorstua som er ekspert på oss som skal bli gravid i Danmark. Var du hos henne? Hun heter Blakstad.

Er dere flere i samme situasjon som holder kontakten? Jeg kjenner ingen og håper på å bli kjent med andre her inne. Det hadde vært kjempehyggelig :-)

Krysser fingre å tær på at du blir gravid snart :-)

Hilsen Lillemoo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillemoo!

 

Takk for lykkeønskninger! Jeg bor langt nord i landet, og her har vi bare en gyn som jobber på sykehuset. Hun er helt suveren, støtter meg og kommer med oppmuntrende ord når jeg begynner å tvile eller har hatt nye nedturer. Hun er sikker på at jeg vil klare det til slutt!

Du får se i CFC- tråden vår. Vi er en gjeng som har strevd mye, samt noen nye. Noen av de som holder til i Oslo har kontakt utenom forumet også. Da jeg var i Køben sist, traff jeg ei på kafe`samme dag jeg skulle ta ut egg og så traff jeg ei på kafe`da jeg skulle sette inn. Hun pratet jeg også med da vi lå med nåler på CFC. Veldig koselig å treffe andre i samme situasjon:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten, forresten:-) Godt å se at ikke alle trenger å slite så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...