Gå til innhold

I hvilket yrke tror dere det er mest utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bare innad på jobben, men også hvilket yrke tror du de som er utro ofte har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selgere, bartendere, musikere

Skrevet

Bortsett fra det åpenbare, bartendere og selgere så har jeg hørt at det er mye utroskap blant piloter og flyvertinner. Men har ikke noe grunnlag for å si at det stemmer.

Skrevet

konsulenter, bartendere.. generelt yrker hvor man reiser mye også forresten!

Skrevet

jeg tror ikke, jeg vet... LEGER. de er gale på jobbfeste,r der det kryr av søte sykepleiere

Skrevet

I barnehager.

Grunnen er at det er veldig mye sosialt samvær,og masse som skjer.

Skrevet

Tenker også yrker der man reiser mye. For eksempel klesagent.

Og også kontorer der det er mange yngre menn, som egger hverandre opp til å reise på utro-tur.

Bygningsarbeidere virker veldig rå, så de er nok typen til å kjøpe prostituerte.

Skrevet

Barnehager

Piloter

Leger

Bartendere/Dørvakter/utelivsbransjen generellt '(nummer 1)

Alle som jobber på kontor som har en sekretær!

Skrevet

Hvem er utro med hvem i barnehager? Skjønner ikke helt den...

Skrevet

Kjenner jeg blir deppa når dere nevner leger :( Jeg er sammen med en lege og livredd for utroskap.. :(

Skrevet

Barnehager?

Jeg har opplevd ved et tilfelle utroskap i de barnehagene jeg har jobber i. ET! Og ho var nå og litt spesiell. Så jeg tror ikke barnehager er så høyt oppe på lista. Men vet jo at det er en del utroskap på slike kommunefester.

Og en del av de som reiser mye. Samboeren min er på en del reiser med jobben og han sier det er jo noen som alltid er utro. Men tror nok vi får bare leve i håpet om at våre menn er skikkelige menn og ikke er utro.

Jeg orker ikke gå rundt å tenkte på at han kaaaanskje er det hvertfall

Skrevet

leger ja, der er jeg enig.. Er mye "legeromantikk der jeg jobber hvertfall...

Skrevet

Hehe, hvor jobber du? Har jobbet på flere forskjellige sykehusavdelinger og har aldri vært borte i noe flørting, hverken på jobb eller julebord. Hilsen sykepleier

Skrevet

HElsebransjen generelt, ikke bare leger men sykepleiere også. Kjenner en hel skokk med mannlige sykepleiere og de er ikke veldig trofaste akkurat...

Skrevet

Tja, fok i anleggsbransjen som bor borte i ukedagene. Hadde (desverre) et forhold noen år med en som var/ble gift.

Han andre som jeg vet var utro med meg er i avisbransjen.

Ellers er jeg ikke sikker på om man kan generalisere en bransje, utro folk fins overalt.

Skrevet

Glad for å se at ingen nevner journalister eller organisasjonsansvarlige ... :D

Skrevet

POLITIMENN! Der tror de at de er noe + at jenter/damer elsker menn i uniform.

Må innrømme at jeg vet om MANGE som har vært utro innen dette yrket+ at jeg har erfart det selv.

Skrevet

Det må være lærere...

Skrevet

Ikke at jeg er lærer sel altså, men ser på dette som utrolig usannsynelig når jeg tenker tilbake på skoleårene. kan liksom ikke se for meg hvem som kunne vært utro med hverandre.

Skrevet

Utroskap har ingenting med yrket å gjøre. Det har noe med i hvor stor grad vedkommende er en umoden og ubrukelig dritt å gjøre! Og de finnes i alle yrker.

Skrevet

Samme søren om de bor borte eller ikke. Det finnes faktisk nok av anleggsarbeidere som IKKE er sånn, og de aller fleste som bor i brakkerigg jobber 12-timers arbeidsdager og er helt utkjørt i slutten av dagen. Hvordan skal en gjennomsnittlig annleggsarbeider få energi til å pule rundt i arbeidsukene da? :-P

Skrevet

Alle jobber som innebærer mye reising og tid borte hjemmefra. Vil tro forretningsmenn og konsulenter med mye utenlandsoppdrag kommer høyt opp på statistikken.

Skrevet

Både kvinner og menn som jobber off-shore er jo kjent for det. Var det ikke en egen tv- serie om det en tid tilbake. Et liv off-shore og et liv hjemme?

Skrevet

I yrker hvor festing og drikking er en del av jobben...

Var sammen med en musiker i mange år og de drikker ofte på jobb, ihvertfall når de er ferdig å jobbe. Når de pene damene som har sett de spille sitter villige i baren etterpå er det lett å gjøre noe man ikke skulle gjort.

Kjenner også menn som driver med mye representasjon, tar med seg kunder på sponsede middager, konserter, festivaler, utenlandsturer osv. Er ikke alle som er like trofaste der gitt.

Skrevet

hehe, jeg jobber som lærer. Det er forbausende mye snusk på julebord/studieturer/samenkomster. Og gjerne de man minst skulle tro det om. Var helt målløs etter det første julebordet husker jeg. Men hos oss er det alltid de samme som herjer rundt hver gang. (et titals stykker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...