Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 jeg å hun var bestevenner fram til for 2 mnd siden,å hun viste da hvor godt jeg likte han og hva vi drev på med. hun er veldig gutte gal. da hun fikk se han sa hun han ikkje var hennes type.for ung for henne å ja ingenting med han som hun likte.godt tenkte jeg.. så nå kommer det frem at hun har lagt han til på facebook og prøver seg på han hele tiden. kjenne jeg blir så forbanna på henne.. klare ikkje gå forbi henne en gang om jeg ser henne ute,da snur jeg heller bare... jeg er så sint,såra.skuffet å forbanna på en måte.... hva kan jeg gjøre her? trenge virkeligt hjelp av dere jenter
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 ehm....er du 14?? Er det kjæresten din eller bare en venn liksom? Tipper dette mannemennesket klarer å ta et valg selv! Bli voksen! Seriøst!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 D r nok meg du skriver om azza. Kanke no for at han likte meg bedre enn deg lizzom!! koz og klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå