Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Nei aldri! Ikke 1 åring min heller. Eller 6 åring. Eller 8 åring. Bare 3 åringen. Ingen andre kan bli sinte skjønner du. Ikke tenåringer, ikke voksne, ikke noen. Ehhh.. ja, selvsagt blir barn på 4-5 år også sint. De kan blir rasende sint faktisk, trasse og være helt umuligus. Akkurat som 2-3 åringer, 1 åringer , 10-åringer og tenåringer, hormonelle gravide kvinner, eldre menn osv.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Hæ? Alle mennesker kan da bli sinna, uavhengig av alder.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Okay. Har bare aldri sett min 5 år gamle datter sinna. siden hun var 2.5 år. Men har sett henne trist. Tenkte kanskje denne alderen var spesielt harmonisk eller noe.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 For å være helt ærlig hadde jeg faktisk blitt skikkelig bekymret dersom jeg hadde en 5 åringen som på 2,5 år ikke har vist sinne en eneste gang. Det er ikke normalt. Joda, 5 åringer blir ofte regnet for litt ekstra harmoniske, men det er jo normalt å bli litt sint innimellom likevel.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 Må signere 21:46 her. Høres nesten bekymringsfult ut og ikke vise noe sinne på 2,5 år.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 Både 4åringen og 5åringen her kan bli rasende, gjerne på hverandre eller hvis vi voksne er "dumme" som de sier. Helt normalt, men de er ikke sinte hele tiden heldigvis, det hadde blitt slitsomt ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #8 Skrevet 13. mai 2011 Tror ikke det er noe å bekymre seg for nei... kunne lagt til mange detaljer her, men bekymret for henne har vi ingen grunn til å være. Hun er noe av det mest kjærlige og lykkelige mennesket jeg har møtt. Har heller ikke sett mannen min sinna på årevis, er ikke så bekymret for det heller. HI
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #9 Skrevet 13. mai 2011 Har en 4 åring selv om er den mest kjærlige, empatiske og lykkelige lille skapningen jeg vet om. Likevel har han nå og da et lite raserianfall, noe jeg anser som helt normalt. Å utrykke seg gjennom sinne er en viktig del av utviklingen. Å møte motstand er en viktig måte å lære på. Hvordan taklet dere at barnet ble sint før? Tør barnet utrykke følelser kan en jo begynne lure på? En skal være i trygge omgivelser med mennesker en er trygg på for å utrykke visse følelser, og sinne er et viktig del av følelsene våre. Kanskje å dra det en smule langt, men syns du bør følge med. Sinne kan komme i mange varianter. Fra å være sint fordi en må legge seg, til å bli sint fordi en ikke mestrer noe. Det er like naturlig som å være det mest kjærlige og lykkelige mennesket.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #10 Skrevet 13. mai 2011 Kanakje vi definerer sinne forskjellig....det er ingenting å bekymre seg for med min datter. Det vet jeg. Og hun har fått lov til å trasse som bare det da hun var mindre. Har en onkel som aldri har vært observert sint. Hverken som liten eller voksen. Har lever et godt liv, er gift, har god jobb og har det veldig bra. Alle er ikke like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå