Gå til innhold

Bekkenløsning :P


LeMaRa

Anbefalte innlegg

Jepp...

 

Da lå jeg rett ut på sofaen med vondt bekken...... allerede.... Sååå lurt var det å støvsuge huset i dag.... :P Godt mannen har tatt med unga ut på sykkeltur så jeg kan hvile litt i fred, men du så kjedelig å ligge sånn på sofaen.....

 

Dagens syt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, så kjipt!! God bedring!

 

Jeg har også fått bekkenløsning allerede. Er vist ganske vanlig å få det tidlig om man har hatt det før....

Jeg har fått fysioterapi allerede. Skal være med på bassengtrening. Og fysioterapauten var veldig opptatt av at, nå, nå var det gubben som fikk ta støvsuginga og gulvvasken! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he... Ja, tror mannen har skjønt tegninga nå... Nå som han blir litt alenepappa i kveld pga at kona har prøvd å gjøre husarbeid ;) he he... Skulle egentlig vaske gulvet også, men det ble ikke noe av gitt... :P Da er det far som må trå til... Han var så flink forrige gang at det skal nok gå fint.. Han hadde bare ikke helt trua på at det kunne komme så tidlig i svangerskapet. Kom ikke før mlm uke 20-24 med forrige.

 

Må nok vurdere å komme meg til fysioterapeut snart jeg også... Men da jeg var på det sist, jo jeg lærte å gå og stå og sitte riktig, og å trene andre deler av kroppen uten å berøre bekkenet, men det kan jeg jo nå. Så lurer litt på om det er noe vits å ordne med fysio nå????

 

Takk for det forresten :) Blir nok bedre med hvile og ro i kveld, og i natt tenker jeg. Og så er det bare å huske på å ta det litt pent fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...