Gå til innhold

Fikk plutselig vite at venninna mi er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koselig det, men trodde hun skulle begynne på skolen og far til barnet er en kompis og x av ei aei veninne som egentligt er homo... jeg tror hun gjør dette bare for og få os videre så at hun bare går på skole frem til barnet er født slik hun ikke mister os for tviler på at hun har tenkt og bo sammen med far til barnet, han er jo også homo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså han som hun har blitt gravid med er homo og hun er god venn med han og typen hans, men det var visst greit for begge to at de to lagte barn...

Skrevet

Ja, da er vel alt greit da?

Skrevet

eller fordi hun villle ha et barn til! Og i stedenfor å ligge rundt, så velger hun en som hun vet kan stille opp for både henne og barnet!

Skrevet

Hun har jo "type" som hun har fått gjennom spille world of warcraft så lurer på hva han kommer til og si om det.

Ja greit er det tydligvis nok og bedre med en som kan stille opp for sønnen sin. Men likevel hun begynte jo og fikse opp i livet sitt, komme seg på skolebenken og få seg en utdannelse og holder på og slanke seg slik hun kan få oprasjon til magen og å minske puppene og da vil få bedre rygg til og jobbe med det yrke hun vil.

Skrevet

Kanskje du skulle fortalt dette til henne, i stedet for til oss?

Hva skal vi gjøre med det liksom?

Skrevet

Virker jo som babyen er planlagt, så da er det vel til syvende og sist hennes valg..

Skrevet

Du har en skikkelig rar definisjon på hva en venninne er.

Skrevet

Faren til barnet mitt er homo, vi bor sammen og han er en mye bedre far enn mange jeg kjenner.

Skrevet

Har sagt dette til henne også, men hun bryr seg lite hun hadde lyst på en til men han som hun er "sammen" med bor så langt unna, jeg spurte henne om hun ikke så en framtid med han og at kansje han også hadde lyst på unge med henne hvis han flytter ned til norge som de har snakket om, så sa hun at ja om de hadde en fremtid sammen så skulle jo de også ha unge sammen, og hn har 2 fra før er nå gravid med den 3 og hun har jo ikke utdannelse og lever på os. så aner ikke jeg. men ha snakket med henne og sagt min mening og at dette kunne jo ikke være så gjennomtenkt.

og han hun er gravid med har blitt dømt for vold mot sin eldste sønn, men han har likevel samvær med andre barna han har.

Skrevet

Man trenger ikke OS for å klare seg fint som studentmamma. Det er min erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...