Gå til innhold

Går det ikke greit å bruke sorte pensko til bunaden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skoene fra i fjor er for små, og jeg vet ikke om jeg orker å drasse med meg toåringen fra butikk til butikk for å finne nye..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pensko er helt greit å bruke som bunadsko til barn.

Skrevet

Beklager å si det men det er noe av det verste jeg ser.

Skrevet

Jeg tenkte det ikke gjorde noe på de minste. Men samtidig har jeg jo kjøpt komplett utstyr, så det hadde jo vært greit å ha skoene også. Vi får de an morgendagens shoppingform :)

HI

Skrevet

Det er det styggeste jeg ser. Sorry :)

Skrevet

på voksne hadde det vært GAALT. men på barn blir det litt anderledes.

og dersom det er ei jente vil de jo ikke vises så godt uansett.. siden bunaden ikke er kort..

men skal sant sies så ville nok jeg ha kjøpt sko også.. ;)

Skrevet

Jeg tenkte mine skulle bruke vanlige jogge sko til.

Bedre at de klarer å gå i toget enn at de skal ha rette vonde sko.

Skrevet

Går da helt greit å bruke vanlige pensko til! Regner med det er en festdrakt du har kjøpt? Er ingen regler som sier at man skal bruke bunadsko til de. Og til dere i "bunadskopolitiet", det er mange drakter som ikke offisielt har status som bunad, kystdrakten f eks, og til de kan man bruke sorte sko! (Heldigvis....)

Skrevet

Jenta mi skal bruke svarte lakksko (fy..).. som til og med er arvet (dobbelt-fy), de er faktisk 20 år gamle.. ;)

tenkte å kjøpe bunadsko, men de jeg fant startet på str 22, og det er altfor stort.

Skrevet

Frøkna mi skal gå i joggesko til festdrakten eneklt og greit for at hun har vondt i bena så jeg skal ikke la hun få ekstra vondt pga nye sko

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...