Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Hei! Er det noen her som bor alene med ett barn i leilighet med kun ett soverom? Hvordan fungerer det og hvor gammelt er eventuelt barnet? Lurer på å kjøpe meg leilighet, men har bare råd til ei lita leilighet med ett soverom. Tenkte å kjøpe sovesofa, men synes det blir veldig mye arbeid å slå den opp og ned to ganger for dag. Noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 jeg bor i en leilighet med 1 soverom og 2 barn. de er 5 og 7 år. det har fungert helt fint og de savner ikke å ha noe større heller. har alltid bodd på et lite plass gjennom oppveksten, så får meg så er jeg vant til å bo trangt. for da lærer man å ta hensyn til hverandre, men ønsker meg selvfølgelig 1 soverom til...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Jeg og to barn bodde i flere år i en leilighet med 1 soverom. Barna delte soverommet, mens jeg sov på sovesofa i stua. Det ble fort en vane å reie opp sofaen hver morgen, så det var ikke noe problem. Et annet sted vi bodde, delte jeg soverom med den ene dattera mi. Jeg sov bare der, ellers var det hennes rom, med hennes ting og veggpynt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå