Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Er litt lei, samboer og jeg krangler mye nå som jeg er gravid. Jeg er veldig hormonell noen dager og blir lett sur osv, og da er det helvete på jord. Som et eksempel idag hadde jeg planer om å gå ut å handle men han tok med seg alle bankkortene, noe han gjør ofte fordi han liker ikke at jeg handler og liker å ha oversikt over hva vi bruker penger på. Jeg ble veldig sur og ble oppgitt siden vi ikke har mat i huset heller. Så kom han stormende hjem med 4 til 5 poser mat og sa her nå har vi mat i huset og var virkelig sur. Jeg har forklart til ham at jeg er veldig hormonell og blir lett sur, han sier han er lei fordi han prøver å gjøre alt det rette for meg men at jeg aldri blir fornøyd. Vel jeg orker ikke å ha det sånn nå i løpet av graviditeten, er det så vanskelig for menn å forstå at vi er litt annerledes når vi er gravid ? Han er en fantastisk mann og hjelper til i huset men han blir fort sur når jeg er sur. Om noen forstår hva jeg mener..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Og hvor gamle der dere, da? Jeg blir lettere sjokkert over folk som ikke har såpass tiltro til hverandre at de eier og råder over hver sine bankkort. Barnslig!
Fabelaktiv Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Sa hun at de har hver sin konto? Du ville sikkert ha svar ang kranglingen; kanskje han er ekstra bekymret ang økonomien nå siden han vet det kommer et barn? Og du er ekstra hormonell av samme grunn? God grunn for kræsj der? Kanskje løsningen faktisk er å ha en egen konto til mat, med tilhørende kort? Så vet han og du at herfra handler vi mat? Vi har en regningskonto - slik at vi alltid har til regninger og eventuelle uforutsette utgifter uavhengig av annet forbruk Snakk med ham om hormonene dine og hvordan du har det! Krev litt godvilje fra ham. Vær ærlig. Fortell at det nok er forbigående! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå