Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Lurer på hvordan det er å ha sex første gangen(e) etter fødselen. Gjør stingene/arrene vondt, vil det bli vondt innover i skjeden, er man like trang som før, osv osv? Babyen er fem uker, og mannen gleder seg til renselsen er over..haha;) ..men jeg gruer meg litt til den første høyhoppinga! Erfaringer mottas med takk
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Jeg merket ærlig talt ingen forskjell, var bare deilig med sex igjen Pass bare på å varme skikkelig opp så du er klar. Noen sliter litt med å bli våte nok pga alle ammehormonene, men det var aldri noe problem for meg. Er det et problem kjøper dere glidemiddel, er mange som må bruke det i spedbarnstiden... Jeg spurte mannen hva han synes og han mente det kjentes litt anderledes (jeg ble sydd både utvendig og innvendig, revnet i flere retninger), men at jeg ikke kjentes videre enn før og det var minst like godt som før
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Jeg syns det var vondt, dette var fem måneder etter fødsel. Revna til rumpa, men ikke full ruptur, og hele veien inni skjeden. Det virket trangere for min del, og kjente det godt i arret. Mannen merket ingen forskjell. Ble mye bedre etter ammeslutt. Forbered mannen din på at dere kanskje må avslutte eller finne på noe som ikke involverer selve hullet , og at du bestemmer tempo. Dette er så forskjellig, så du må nesten bare prøve selv når du føler deg klar. Greit å kjøpe glidemiddel, foresten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå