Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Jeg tror det er gaanske mye. Eks.:Bare se på tråden om hvor mye sex dere har. Aldri før her har jeg sett så mange skrive at de har sex hver dag, flere ganger om dagen. Å det kommer sikkert at den ene setningen til HI, som lurer på om hun har mer sex enn vanlig. Da må alle dibbere/bimmere legge på litt, for hi skal ikke få tro at hun her mer sex enn gjennomsnittet. Pussig pussig:)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Haha, jeg er helt enig med deg! "Turte" ikke svare der jeg, fordi da ville jeg trukket den gode statistikken laaaaangt ned;)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Jeg gikk inn på den sex-tråden nå og må si jeg fikk meg en god latter.. Sæææærlig at folk har så mye sex hele året rundt! Eksen og jeg hadde et bra sexliv og hadde sex hver dag I PERIODER, men så kunne det gå noen måneder hvor det bare ble 1-2 ganger i uka. Jeg nekter å tro at folk har sex hver dag og flere ganger om dagen hver dag år etter år.. hehe
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Jeg regner med at 50% av det som skrives her inne er ren bullshit. 30% er overdrivelser, 10% er latskap og et komplisert forhold til google, og resten er genuine spørsmål. På de andre foraene tror jeg det er litt mer i den siste kategorien og litt mindre i den første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå