Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Om man beiser sjarken eller ikke er revnende likegyldig. Det er om den er bunnsmurt som har noe å si. God helg! ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Jeg skjønte ikke en pøkk av dette.. hehehe
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Man beiser oversiden av båten, akkurat som man beiser veggene på hus/hytte. Det har ikke noe med bunnen å gjøre, forstår du vel. Den skal behandles med noe helt annet enn beis.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Men han bestefar har jo sagt at æ skal gjør det!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 Han bæstefar ligg på femten meters dyp, så æ trur ikke han bryr sæ så mye om akkurat det nu mer.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Jeg lurte. Lurte på hvor de finner de "nordnorske" ekspertene som skriver alle disse replikkene. I Oslo, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå