Gå til innhold

I tilfelle noen lurte...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man beiser sjarken eller ikke er revnende likegyldig. Det er om den er bunnsmurt som har noe å si.

 

God helg! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg lurte i grunnen ikke på dette...

Skrevet

Jeg skjønte ikke en pøkk av dette.. hehehe

Skrevet

Man beiser oversiden av båten, akkurat som man beiser veggene på hus/hytte. Det har ikke noe med bunnen å gjøre, forstår du vel. Den skal behandles med noe helt annet enn beis. :)

Skrevet

Men han bestefar har jo sagt at æ skal gjør det!

Skrevet

AHA! Da lærte jeg noe nytt i dag også =)

Skrevet

Han bæstefar ligg på femten meters dyp, så æ trur ikke han bryr sæ så mye om akkurat det nu mer.

Skrevet

Jeg lurte. Lurte på hvor de finner de "nordnorske" ekspertene som skriver alle disse replikkene. I Oslo, tenker jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...