Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 har en diskusjon med en venninne angående blinklys(ingen har lappen).. hvis man fører blinklysspaken opp er ikke det høyre? og ned venstre?? Hva er rett?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Det du skriver er korrekt. Til ventre ned og til høyre opp.... måtte virkelig tenke nå jeg;)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 eeehhh... nå ble jeg usikker her... *rødmer*
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 åj delte meninger...hun står på sitt enda her hehehe...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 æsj, så flaut... Jeg tenkte motsatt, at spaken satt på høyre side.. huff, dagens blemme
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #8 Skrevet 13. mai 2011 neida, er ikke delte meninger.. Var bare jeg som tenkte motsatt
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #10 Skrevet 13. mai 2011 okei da er det oppklart;)takk for hjelpen, hehe;)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #11 Skrevet 13. mai 2011 Det er slik at man drar spaken i samme retning som rattet for å indikere hvilken vei man skal svinge... Og blinklysspaken er på VENSTRE side av rattet! "Drar du med deg" spaken når du svinger mot høyre (altså opp!) vil du også blinke mot høyre, og motsatt. Drar du med deg spaken når du svinger mot venstre (altså NED!) vil du blinke mot venstre. Hadde spaken vært på høyre side hadde venninnen din hatt rett.. Er det egentlig _det_ dere diskuterer?? Hvilken side av rattet blinklysspaken er på? På høyre side av rattet er spaken til vindusviskerne plassert;)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #12 Skrevet 13. mai 2011 Hvor blinklysspaken er spørs på bilen. Min er på venstre side, forrige bilen hadde den på venstre side. Spaken til blinklys og vindusviskere er den samme hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå