Gå til innhold

Dere som er ca 168 cm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva veier dere?

Hvilken str bruker dere i klær?

Er der fornøyd med vekt og kropp?

Trener dere?

Jeg veier 57-58.

bruker ca str 36.

Vil si jeg er slank/midells trent ;)

Passe fornøyd, skulle ønske jeg var mer fornøyd.

Går turer nesten hver dag, jogger 1-2 ganger i uka og trener aerobic/styrke 1 dag i uka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veier ca 64 kg, bruker str 36-38.

Trener aldri, men har flat mage med synlige muskler og sprettne pupper. Rumpa og låra er derimot ikke fult så faste, men jeg er 30 år, har to barn så jeg er fornøyd :)

Jeg er fornøyd med vekta mi sånn den er nå og minus 4 kg. Men veide 4kg mer i vinter og det trivdes jeg ikke med. Jeg har veid 120kg, i mange år, vil ikke tilbake dit... Det er deilig å ikke gå å tenke på kropp hele tiden, for det gjorde jeg da jeg var stor.

Skrevet

Da er dere to lekre damer:) Nyt det:)

Jeg har selv vært der.. for mange år siden... Har veid alt fra 48 til 90 kg. Har alltid følt at jeg har vært overvektig, uansett vekt. Ja, vet det er teit.. men er sånn jeg har følt det.

Skrevet

jeg er 167 og veie 52

Det er ikke noe å trakte etter akkurat. Mangler underhudsfett og har veldig markerte muskler og blodårer. Og bein.

Vil helst opp noen kilo!

Skrevet

jeg veger 62-63 kg og er IKKE fornøyd:) Vil ned til 58, men tvilsomt at jeg blir fornøyd da:) Har liksom alltid mage uansett vekt!! Bare armer, rumpe og bein som tar av (føles iallefall sånn)!

Nå for tiden er det lite trening, men trilleturer blir det flere ganger til dagen (ca 2 timer daglig) da jeg er hjemme i mammaperm.

Så har du tips til å få vekk magen samt få mer rumpe så kom med det!! Vekta driter jeg egentlig litt i:)

Skrevet

Bruker 36 i klær:)

Skrevet

Jeg veier 77

bruker str 40 oventil og 40/42 i bukser

Vil egentlig ned 7-8 kg til, men sliter litt med motivasjonen på spisesiden.

Etter en test jeg har tatt (inbody), skal jeg helst ned til 67 og alt det bør være fett. Muskelmassen min er normal. Så da består treninga i å vedlikeholde det jeg har av muskler pluss forbrenne fett...

Trener endel, har blitt flinkere til det nå etter at snøen forsvant. To intervalløkter i uka og minst en rolig (langkjøring). Pluss litt styrke, da.

Skrevet

Veier 64kg. Bruker str 38. Er ikke helt fornøyd, vil gjerne ned en størrelse.. Men har helt flat mage, med markerte magemuskler. Men rompa og lårene vil jeg ha mindre og strammere..:P

Trener alt fra 3- 6 ganger i uken. Har 3 små barn fra 1-4år, gått opp over 25kg med alle 3..så det setter sine spor på kroppen,ja..;P

Skrevet

Jeg er akkurat 168.

Veier ca 55 - 57 kg

Bruker str. 36/38

Jeg er slank, men utrent og litt dvask. Ikke fornøyd med det, men fornøyd med potensialet. Skulle gjerne vært strammere. Har god forbrenning, trener aldri og spiser stort sett det jeg føler for og så mye jeg føler for. Hadde jeg bare klart å trene, ville jeg nok fått bra resultat ganske fort med tanke på at utgangspunktet mitt er ganske bra.

Skrevet

Jeg er også 168. Veier 52, akkurat passe for meg. Er veldig fornøyd med kroppen. Eller nå har jeg akkurat fått andre barnet og har 6-7 kilo igjen til normal vekt. Føler meg ufiks, dvask og tung. Gleder meg til jeg er nede igjen.

Skrevet

er ca 54 kg

bruker 36-38

er veltrent..

er meget fornøyd, spesielt siden jeg er firebarnsmamma, og har helt sluppet å få strekkmerker.

trener hver ca 1 time hver dag, noen dager mere...... (zumba, yoga, styrke, svømming osv)..

Skrevet

164, 52 kg, str 34. Var 58 kg og str 36 (overkropp) og 38 (beina) for et par år siden, vil helst tilbake dit :) men ser at det er håpløst å legge på seg de kiloene jeg trenger ...

Skrevet

Er 167 og veide 57kg.

Trente ca 24 timer i uken. Har mye muskler og minimalt med fett på kroppen.

Er ikke så opptatt av utseende. Jeg trener for å vinne og fordi det er gøy.

Nå er jeg gravid, men trener fremdeles, men litt mindre.

Skrevet

Veier 65 kg, størrelse 38 eller M.

Er fortsatt på vei ned til ca 60-62 kg, etter siste graviditet.

Ikke fornøyd ennå altså.

Trener.

Skrevet

hmm jeg veier vel 62, men bruker 40/L (minst). Ser mange veier mer men bruker mindre størrelser. mystisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...