Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Er det altfor mye salt og konserveringsmidler i det?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Spis og kos dere! Ingen grunn til hysteri...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Ikke hysterisk,men det ER mye salt i ferdigmat og halvfabrikata. Du kan jo tilsette mer væske og ekstra grønnsaker f.eks. Da blir det litt bedre.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 I følge anbefalingene skal man unngå ferdigmat pga saltinnholdet. Dersom det er et engangstilfelle med ferdigmat gjør det sikkert ingenting. Men dersom dere ofte har ferdigmat ville jeg ikke servert det. Det er ikke hysterisk å holde seg til anbefalingene.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Nei FY, det må du ikke finne på!! Da kommer DIB-trollet og spiser dere alle mann:)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 Hun får så og si aldri ferdigmat. Er egentlig ganske nøye på det, det er jo ikke bra med for mye. Men hun er veldig kresen og må ha mat med mye smak i for at hun skal spise. Og jeg er virkelig ikke god i matlaging. Kanskje det er noen som har noen tips?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 Datteren vår har spist det samme som oss fra omkring 10 mnd alder. Noen dager er det "ferdigfabrikat" som lasagne o.l og andre dager er det mat lagd fra bunnen av. Eneste jeg ikke har gjort er å salte tingene, som f.eks poteter og grønnsaker, og har vært litt streng på saus. Ellers har hun spist alt fra fårikål til taco.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #8 Skrevet 13. mai 2011 Hva som helst annet.. Jeg er ikke hysterisk.. Men det er så utrolig mye salt i den!:s Hva med toro grøt heller?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå