**¤¤** Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Vet ikke helt hvor jeg skal henvende meg, men jeg trenger noen som kan hjelper til å følge barna mine til skole og barnehage. Er det noen som vet om noen? Bor på Sagene i Oslo Send gjerne PM til meg
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Du kan sjekke med Røde Kors? De har en slik tjeneste tror jeg. Er du syk? Kanskje du kan få støtte til taxi. Hør med lege/NAV?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Du kan kanskje høre med noen andre foreldre om de kan hjelpe deg? Evt den som skal på skolen kan ta følge med en annen? Lykke til!
**¤¤** Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2011 Jeg har et foreldrepar som hjelper meg, og de hjelper meg gjerne. Problemet er at jeg er for å virke masete. Jeg må på jobb hverdag. Må helst avgårde kl 0715, og da synes jeg det er altfor tidlig å sende barnet mitt over til dem. De vil sikkert ha stille og rolig morgen sammen, og det skjønner jeg godt. Har ikke lyst til å bli uvenner med dem da barnets dem er venn med mitt barn, og de er supre mennesker... Noen som kan hjelp? Hilsen HI PS. vet at det virker seriøs å søke her, men vet ikke om noe annet råd
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Har du hørt med frivillighetssentralen på Sagene? Spør om de eventuelt kan koble deg opp med noen som du kan betale for denne tjenesten. Jeg bodde på Bjølsen studentby når jeg studerte, og jobbet for denne frivillighetssentralen. Og da vi mange studenter som var frivillige der i flere perioder. Og dette kan jo være en ypperlig mulighet for en student som kanskje ikke har forelesning før senere på dagen. Eller kanskje heng opp en lapp i studentbyen?
**¤¤** Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2011 Tusen takk for rådet. Skal sjekke siden. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 http://www.frivillig-oslo.no/default.pl?showArticle=138&pageId=35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå