Gå til innhold

Bilstoler... fra 18 kg... Tips og erfaringer mottas med takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig gikk det opp for meg at bilstolen som størstemann har går bare til 18 kg.. hts besafe... og det finner jeg selvfølgelig ut en mnd etter at vi har kjøpt et likt sete til lillebror.. han kunne jo arvet setet, også har vi kjøpt et nytt et til størstemann... tabbe! jaja, vi må uansett ha et nytt sete, han er over 3 år, 18 kg, og ønsker et bakovervendt sete. Noen med tips her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på britax multitech. 5-punkts sele og kan snu setet når barnet er for stor til å sitte bakovervent. Det skal gå ganske langt opp i vekt. Barnas hus har tilbud på setet i disse dager så jeg.

Selg det nye setet til lillebror da, så får du igjen ihvertfall litt av kjøpesummen :)

En unge på 3 år må snart snues, siden det blir trangt å sitte bakovervent med lange bein. Vi har britax putestol-seter til ungene våre og da har vi valgt å kjøpe de med isofix fester. De er trafikksikker også når det ikke sitter noen i dem. Altså at vi i forsetet ikke får et barnesete i bakhodet ved eventuell kræsj..

(bank i bordet)

Skrevet

Vi må prøve å selge setet til lillebror ja.. brukt kun en mnd vettu :) Takk for tips om bilstol, det så jo bra ut, men lite? vi må vell på butikk å sjekke det, men er så greit å ha litt egne meninger også før man drar på en butikktur, så setter stor pris på tips og erfaringer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...