Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Anbefaler virkelig Astrid som spådame! Hun treffer virkelig rett på spikeren når hun spår, og ser livssituasjonen til de hun spår. Vet at alle her inne kommer til å tro at det er jeg som er Astrid, men det er jeg da altså ikke, bare en veldig fornøyd kunde! Astrid tar 200 kr pr spåing. Hun er å treffes på [email protected] Virkelig verdt å prøve!! :)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Har du hjemmeside hennes eller andre infosider?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå