Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Altså har du noen symptomer? Og går du på hormonprevensjon? Vet det liksom skal hindre eggløsning, men merker det jeg fordet selvom det er kunstig. Går på p-piller...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Jeg får smerter i eggstokken og EL slim.. Husker du å ta pillene hver dag og til samme tid?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Hvis du merker eggeløsning på p-piller ville jeg absolutt byttet merke, kanskje kroppen din han funnet en måte å kompensere på så den har tilpasset sin egen hormonproduksjon til den får eggeløsning på pillene. Det kan faktisk skje på de svakeste p-pillene. Jeg fikk beskjed av gynekologen om at det var det som antagelig hadde skjedd meg da jeg begynte få en liten blødningen midt mellom mensen hver eneste måned. Jeg måtte bytte til noen mye sterkere piller en liten periode. Du skal ikke få en "kunstig" eggeløsning som du kaller det på pilla, du skal ikke få eggeløsning i det hele tatt også får du en falsk blødning. Nå er jeg sterilisert så bruker ingen hormoner og merker eggeløsningen veldig godt. Har skikkelige smerter i eggestokkene, mye vondere enn menssmerter, også har jeg en helt annen utflod (gjennomsiktig slim) rundt eggeløsning.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Jeg går ikke på prevensjon for tiden (ettersom vi forsøker å få et barn til), men jeg merker godt symptomene. Har litt menslignende smerter i mage og rygg og mer utflod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå