Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 BOLLE til frokost .. Fysj, for en dårlig mor jeg er !
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Ikke si det for høyt da for kan hende noen sender bekymringsmld til barnevernet fordi ungen din fikk bolle.. Det er jo over all bekymring om barnet får noe slikt... He he Nå er det vel noen dib-frøkner her som ble blinde av å lese detta
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Skryt, skryt: "JEG er ikke hysterisk. JEG er en avslappet mor jeg!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå