Foxxy C *fødeklar* Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Hei! I forbindelse med fødselsforberedende akupunktur fikk jeg nåler og noen kuler i øret som kunne forbedre bekkenløsningssmerter. Akupunktøren sa at det er begrenset hvor mye man kan få lindret, men jeg må si at jeg ble veldig positivt overrasket. Jeg har mindre smerter og klarer å bevege meg litt rundt og har ruslet litt ute igjen. Mest har det hjulpet på strålingen i bekkenet om natta, så jeg sover bedre.
gulda Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Ei nabo fortalte faktisk det samme. Hun begynte ganske tidlig, og det hjalp masse! Æsj, det hadde jeg glemt! Gått her med bekenløsninga mi.. Skulle husket på det! Bra du deler tipset her inne, da! )
Kenga Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Jeg har også hatt kjempe god effekt av akupunkturen mot bekkenløsning . Er visstnok noe med at det fjerner spasmene i musklene rundt bekkenet...
Foxxy C *fødeklar* Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2011 Ja akkurat slik føles det Studentpia; altså at spasmene/krampene/strålene i korsryggen og bekkenet blir mye mindre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå