Gå til innhold

Paranoid av å være her inne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest innlegg her inne om Cerazette og flere som har blitt gravide mens de har brukt den pillen, har jeg hatt noen sprø dager i det siste. Jeg har brukt cerazette lenge (flere år) og vært superfornøyd, blitt kvitt migrenen og ikke blitt gravid. Da jeg ville bli gravid og sluttet på pillen ble jeg gravid med en gang.

Men etter å ha lest her inne fikk jeg det for meg at nå var jeg sikkert blitt gravid! Og er det noe jeg ikke vil akkurat nå så er det å bli gravid.

Har gått et par dager og "følt" meg gravid, rumling i magen, fantomspark osv. Helt sprøtt og kjempeteit, spesielt disse sparkene - det ville jo være altfor tidlig OM jeg var gravid.

Så igår fant jeg ut at for å bli kvitt denne følelsen måtte jeg sjekke. Så jeg tok en test i dag tidlig - og jeg er altså IKKE gravid! Sitter her og ler av meg selv, det var tåpelige 120 kroner rett ut i lufta. Men godt å vite at jeg ikke er gravid. Framover skal jeg stole på cerazette - den har jo funket for meg i flere år.

Nei, godt det er sol og sommer rett rundt hjørnet og at jeg snart skal tilbake i jobb, for da blir det mindre tid til å bli paranoid av innlegg her inne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...