Gå til innhold

kommer feriepenger av foreldrepengene man mottok i 2010 i mai ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, så lenge du mottok foreldrepenger bare i 2010 så får du dem i mai.. Har du mottatt foreldrepenger i 2009 også (altså gikk ut i permisjon før årets slutt) kan du ha mottatt hele/deler av dem allerede (i fjor..)

Skrevet

Spørsmål: Om jeg gikk ut i permisjon i mars 2010 og var ferdig i mars 2011. Vil jeg da få feriepenger i slutten av mai i år eller vil jeg få til neste år?

Hilsen Ny-med-NAV

Skrevet

Hei, ja barnet ble født i mai 2010 så det er jo nøyaktig 1 år siden i dag faktisk. Men er beregningen foreldrepenger skattet eller hva man har brutto ?

Skrevet

Jeg fødte i oktober 09, fikk noe i mai 2010. Venter resten nå da jeg hadde perm i hele 2010.

Skrevet

Feriepenger beregnes alltid av brutto lønn anonym 09:19...

Skrevet

Oki. Da får jeg kanskje noe nå;) Hadde vært kjekt med et ekstra lite tilskudd siden vi reiser på ferie om en uke:-)

09:11

Skrevet

Ny med nav:

Du vil få feriepenger i mai i år.. Husk du får jo kun for de første 12/15 ukene avhengig av dekningsgrad...

Skrevet

Takker for svar og har fått med meg dette med ukene. Er skikkelig bæsj at arb.giver ikke utbetaler perm.pengene slik at jeg får feriepenger som normalt, men har kommet over det nå. Ingen vits i å sture, hehe;)!

Ny-med-NAV

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...