Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10093737 Er faktisk en del av meg som synes dette er kjempe fra og en steg i riktig retning. På tida at noe blir gjort og på tida at en kvinne får lov til å gi straff til en mann. Samtidig er det helt grusomt og burde vel ikke være lov. Argh jeg vet egentlig ikke hva jeg mener om saken.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Det er helt åpenbart usivilisert, primitivt og uakseptabelt.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal mene om saken. Synes det er bra at mannen får straff, fordi i disse landene skjer det sjeldent at mannen blir straffet for å forbryte seg mot en kvinne. Men metoden er jo selvfølgelig helt grusom, det burde vært fengselsstraff for slikt.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Grusomt og barbarisk! Blir som å slå et barn for å lære barnet at man ikke skal slå. Makes no sense!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå