Gå til innhold

Tåpelig problem men.... buksebein som


Anbefalte innlegg

Skrevet

vrir seg! Hva er det med enkelte bukser. Åååh, sømmen på ene beinet på 2 bukser jeg har kryper mot kneet om dere skjønner hva jeg mener. er det dårlig søm eller bare meg det er noe feil med? Mulig kvaliteten på klær blir dårligere, følger vel prisen. Ene er vero moda bukse til 449,- den andre er vila eller noe sånt, kostet ca det samme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå og bytt dem!

Skrevet

Jeg har 2 gensere som vrir seg til siden. Begge er sånne som går ned på hver side, men endene er aldri på siden, for gensere vrir seg slik at endene henger helt skjevt. Ser helt døllt ut. Så det er ikke bare bukser..!

Skrevet

Det er stoffet som ikke er klippet / skjært i trådretningen, da blir "skjevt". Jeg hadde reklamert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...