Smilefjeset Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 vrir seg! Hva er det med enkelte bukser. Åååh, sømmen på ene beinet på 2 bukser jeg har kryper mot kneet om dere skjønner hva jeg mener. er det dårlig søm eller bare meg det er noe feil med? Mulig kvaliteten på klær blir dårligere, følger vel prisen. Ene er vero moda bukse til 449,- den andre er vila eller noe sånt, kostet ca det samme...
Tommage♀♂ Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Jeg har 2 gensere som vrir seg til siden. Begge er sånne som går ned på hver side, men endene er aldri på siden, for gensere vrir seg slik at endene henger helt skjevt. Ser helt døllt ut. Så det er ikke bare bukser..!
miss c. Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Det er stoffet som ikke er klippet / skjært i trådretningen, da blir "skjevt". Jeg hadde reklamert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå