Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #1 Skrevet 13. mai 2011 Har lyst og ha en blogg om alt mulig, men har lite lyst og legge ut masse bilder av meg og snuppa... spessielt snuppa, synes liksom hun burde få velge det selv når hun blir gammel nok på om hun vil ha bilder av seg selv ute på nette. Men så er det jo mye annet man kan blogge om og jeg kan jo blogge om hverdagen men trenger ikke akkurat ha bilder hvor man ser fjeset hennes.. Noen tips om hvordan jeg kan blogge og legge ut bilde som skjermer henne litt/en del? Liker veldig og holde på med slike ting og lage design osv, har nesten nettopp begynt med photoshop så er ny på den delen, men brukte hjemmesiden for en del år siden.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Blogg om alt mulig. Blogg om små hverdags episoder, ting du lager, turer dere er på, lure tips til småbarnsforeldre, erfaringer du har gjort deg og om ting som du vil dele med andre. Blogg om tanker, følelser og drømmer du har. Blogg om det du vil blogge om. Jeg har lagt ut noen bilder av barnet på bloggen. Det er bilder som aldri viser hele ansiktet eller hele kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå