Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva legger dere i bagen på vogna? Det hører med en madrass der, men er denne god nok for babyen å ligge på? Legger dere noe ekstra oppå? Skinn blir vel for varmt i sommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurte jeg også litt på... synes madrassen i vogna vi kjøpte var litt for tynn og man kjenner slike spiler som ligger i bunnen av bagen gjennom den tynne madrassen...

Jeg lurte rett og slett på å kjøpe sånn tynn skumgummi på metersvis og klippe til og legge under den madrassen som hører til vogna....

Ellers så sier mange her inne at det ikke blir for varmt med ull skinn fordi det kjøler i varmen og varmer når det er kjølig..:-)

Skrevet

Min barn har svettet som griser når de har blitt lagt på lammeeskinn uansett årstid. Babyen er jo veldig lett i starten, så er ikke mye madrass den trenger. Ett pledd og så laken er kanskje et alternativ til lammeskinn.

Skrevet

Til mine gutter har jeg ikke brukt noe ekstra i vogna.. bare hatt på vanlig laken. =)

Noen sier at du fint kan bruke lammeskinn i vogna om sommeren å, for da vil den gjøre det svalere i vogna.. men jeg har bare opplevd at barn blir svette av det..

Ellers kan du jo som Fandens-Olga sier, bare legge ett pledd under lakenet!?

Skrevet

Da blir det nok pledd, har 2 barn fra før, men de er født på vinteren og hadde også en annen type vogn. Tenker lammeskinn er greit underlag når vi går over til sportsvogn i vinter, men i bagen blir det nok for varmt ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...