Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Jeg er for tiden arbeidsledig og tre mnd gravid :/ Søker og søker jobb, for det meste i bhg da jeg har jobbet i fam.bhg tidligere og stortrivdes. Det jeg lurer på...kunne det vært aktuelt å ha to eller tre barn hjemme hos meg?? En slags midlertidig dagmamma et halvt år framover?? Må si at formen er bra og har ikke hatt noen problemer hittil i svangerskapet. Vet ikke hvor lenge folk vanligvis trenger dagmamma egentlig.. Er vel bare mens de venter på bhgplass? Må si at jeg har veldig gode referanser fra bhg jeg jobbet i tidligere hvor barna var fra 1-2 år. Og vær så snill å spar dere for spydige kommentarer og det å være ekle dersom dere synes det er en tåpelig ide, si det på en ordentlig måte PS. Bor på Torshov og har mange fine turmuligheter rundt her.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #2 Skrevet 13. mai 2011 Fantastisk!! Akkurat slik jeg gjorde det=) men jeg hadde avtaler om oppsigelse, betaling osv skriftelig. Siden jeg også var gravid betalte de på etterskudd, og dersom jeg skulle bli langtidssykemeld skulle de få slippe å betale for det... (ellers pleier jeg å ta forskuddsbetaling.) LYKKE TIL, og Torshov er en herlig bydel å være dagmamma i.. fin åpen barnehage også!! (Åsenhagen bhg)
**¤¤** Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Hei Hvis du trenger ekstra jobb, så kan jeg kanskje hjelper deg? Jeg jobber fortiden som vikar, og skal være her i ca. 2 mnd. Trenger noen som kan hjelper meg til å følge barna til skole og barnehage. Bor på Sagene. Send meg pm, hvis du er interessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå