Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Jeg sliter så fryktelig med samlivsbruddet, selv om jeg valgte å gå. Barnefar og jeg er ingen match, selv om jeg inderlig ønsket å holde sammen for barnets del, så er han umulig for meg å leve sammen med. Men jeg er skremt mtp fortiden og lurer innimellom bare på å gå tilbake og være lite lykkelig gjennom livet.. Han er en egoist, så vanskelig å leve sammen med... Men, sliter likevel:(
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Hvorfor tviler du da? For all del, er du ikke lykkelig med han, gjør deg selv den tjenesten og ikke gå tilbake til han. Jeg og BF har idag hatt vår første samtale der vi ikke snakker stygt til hverandre, forlot han for noen mnd siden. Skulle ønske vi fungerer sammen, men det gjør vi ikke og jeg VET vi aldri mer kan fungere sammen mer. Er ikke lykkelig som singel, men heller singel og ulykkelig en i et forhold og ulykkelig.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Det vil gå seg til etterhvert Bare vent og se, snart er du overlykkelig over og være singel
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Jeg kjenner meg veldig i det du skriver, HI. Jeg gikk fra BF etter å ha vært sammen med han i nesten 10 år. Forholdet var utrolig bra når det var bra, og helt jævlig når det var jævlig. Jeg slet virkelig etter at jeg gikk fra han. Han brukte ungen mye mot meg, og jeg hadde konstant dårlig samvittighet. I dag, 5 år etter, er forholdet mellom meg og BF sånn passe. Jeg har lært meg at han ikke lenger har full kontroll på meg og klarer å gi beskjed når jeg ikke er enig i ting han sier og gjør. Er utrolig glad for at jeg tok det vanskelige valget for 5 år siden. Livet mitt er utrolig mye bedre nå. Vi passet rett og slett ikke sammen. Bare hold ut, så blir ting bedre snart:)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 Kan det hende at du tror du sliter med dette fordi du generelt sliter med ensomhet eller depresjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå