Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Her har det gått gradvis opp i en 10 års periode, fra rundt 300-400 bilder med APS kamera til opptil 15 000 nå med speilrefleks. Masse kopier av samme setting nå, noe man ikke kunne gjøre med APS og vanlig kamera, for det var dyrt! Men overdriver nok litt:P
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Tok 2400 bilder i 2010. Hittil i 2011 har jeg tatt 1100 bilder. Utrolig irriterende med så mange nesten like bilder når man skal velge hvem man skal printe ut, men klarer ikke å begrense meg likevel
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Det varierer MYE. I perioder hvor jeg er flink til å ta med meg kameraet overalt kan jeg lett ta 10 000 bilder i måneden, mens i perioder blir kameraet liggende og støve ned. Hadde en periode hvor jeg tok med meg kamera, flere batterier, over 40 GB i minnekort og tok bilder på arrangementer og konkurranser nesten hver helg; da jeg var på mitt verste kunne jeg lett komme hjem med mellom sju og åtte tusen bilder fra en helg! Ikke så mye annet å gjøre i pausene og på kvelden de helgene enn å lade batterier, tømme minnekort og sortere bilder på harddisken, hehe.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Oi, oi, oi!! Du må ha litt arbeid med å ta vare på så masse bilder, eller sletter du mesteparten? Siden du er med i konkurranser mener jeg. Her er det barna som er i fokus konstant, og selv om ikke alle bildene er blinkskudd klarer jeg ikke slette:P Nå har jeg kjøpt meg stor harddisk (1,5 tb) så skal få plass til masse fler ubrukelige bilder i årene som kommer! Hi
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 både alt for mye og alt for lite. har perioder hvor jeg knipser hele tiden og lange perioder hvor jeg har glemt kamera.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå