Gå til innhold

Mannen min behandler me så dårlig foren venner men aldri når vi er alene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har i utgangspunktet et bra forhold vil jeg si men det plager meg at han ikke kan kontrolere seg når vi er sammen med andre...

Han gjør det så ofte!!!!! Han blir sint på meg og jeg blir ydmyket med en gang, han sier så fæle ting og behandler meg som dritt...

 

Vi har diskutert dette og han sier at han v et at dette ikke er bra men at han ikke kan kontrolere seg...

 

Begynner å miste troen på forholdet vårt:(((((((

 

Skjer dette med andre eller er det bare oss???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mister respekten for folk som gjør slikt... har heller ingen venner som har hatt en slik type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Her er det motsatt. En kjernekar sammen med andre, men kjefter og smeller når vi er alene.

Enda større faresignal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her...

Sitter her meg tårer i øynene. Er så fortvillet..Tror ikke at han noen gang kommer til å slutte m det.. Det har han gjort hele tiden, vi har vært sammen i noen år..

 

Har prøvd alt, men det hjelper ikke..Her sitter jeg høygravid og dypt ulykkelig, vil bare dø jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23:55 ikke bra det heller men tror det er bedre å kjefte når man er alene ikke sammen med andre...

 

Når vi er sammen så er han verdens snilleste men foran folk vet han at jeg ikke reagerer på det han gjør og da begynner han å behandle meg dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å BEGYNNE å reagere, da jente! Hva med neste gang å reise deg, si høyt og tydelig: "Nå har jeg tatt imot nok faenskap fra deg! Og du driter deg for øvrig bare ut ved å oppføre deg sånn som du gjør nå! Så dette gidder jeg ikke delta i mer!"

 

Så går du ut i gangen, kler på deg skoa, tar med deg veska og går. vel avgårde ringer du en drosje, og får den til å kjøre deg hjem. Der setter du deg med en kopp kakao, ser på tv, og prøver å ha en OK dag videre. Når han så kommer hjem, ignorerer du ham helt til han ber om unnskyldning. Da svarer du: "Din unnskyldning er akseptert, men du er ikke tilgitt. Ikke før du lærer deg av med å ydmyke og krenke meg i andres påsyn. Det bryter meg ned og ødelegger meg, og jeg vil ikke ødelegges. Jeg vil beskytte meg selv for det."

 

Dette gjør du HVER gang han begynner å sjikanere deg foran andre. Selv om dere er til søndagsmiddag hos dine foreldre. Kan han ikke oppføre seg, må du selv ta ansvar for å fjerne deg fra situasjonen. La ham sitte igjen flau og flat med skammen. La ham høre de andres kommentarer til den pinlige scenen han selv skaper ved å krenke deg. La ham ta imot kjeft fra deres venner.

 

Jeg lover deg, det er ikke mange gangene du trenger å gjøre dette (kanskje bare en eneste gang) før det blir slutt på hans oppførsel. Men det krever at du slutter å være dørmatte. Og husk at du egentlig gjør ham en tjeneste i å redde deg fra sin egen pinlige oppførsel. For sannheten er jo at det er HAN som driter seg ut, og du som er dørmatte... i alle andres øyne i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hi her

Det var jammen meg e bra råd!!!!jeg har aldri gjort det fordi jeg ønsket å "rede" situasjonen...Ville ikke krangle foran andrefremstå foran andre og det vet... Som regel holder jeg maska foran andre og går hjem og diskuterer med han, gråter myyye hver gang og føler meg som dritt...

 

Jeg skal gjøre det du sier neste gang selv om dette blir litt vanskelig...Tror det er den eneste måten å gi han en lære han å oppføre seg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som har en slik kjæreste.

Han slenger dritt til henne og er morsom på hennes bekostning. Første gangene han sa noe "morsomt" så kunne vi kanskje le litt med (hun også) men etter hvert så så vi jo at han alltid gjør det- da blir det bare dumt, barnslig og slemt!

Alle i vår vennegjeng prater om den dårlige oppførselen hans, og vi har også begynt å si fra til han.

Han er sikkert snill mot henne når de er alene, men jeg hadde ikke ville hatt et slikt forhold uansett!

 

Så jeg tenker at deres venner sikkert har lagt merke til det de også, og at om du faktisk reagerer og sier han imot så vil de nok bare syns det er flott!

Husk at det er jo ikke du som lager bråk da, det er han som legger opp til det...

Gjør som ano over tipset deg om-syns det var en god ide jeg!

Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her...

 

har pr med tastaturen derfor så dårlig skriving...

Igar etter at våre venner dro, kastet jeg han ut av rommet vårt med klær og alt. han får ikke dele rom med meg på en stund.Selv om jeg elsker han så høyt føler jeg at jeg må ha littt ro og fred nå som terminen nærmer seg...

 

 

sKAL si imot han neste gang,det MÅ JEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har alltid min far vært overfor min mor. Han er veldig humørsyk, og når han er på dårlig humør, er det alltid min mor som har fått gjennomgå.......Han kunne si de mye stygt til henne, foran alle i familieselskaper ol. Be henne holde kjeft hvis hun snakket, osv.

 

Husker godt hvor vondt jeg fikk inni meg når jeg hørte han snakke sånn til mamma......Det var helt fælt, for jeg syns så synd på henne:-( Hun lo det ofte vekk, og prøvde å dekke over, men han sluttet jo ikke av den grunn.

Husker også veldig godt en bursdag hun hadde, der hun fikk så mye flott oppmerksomhet og mange blomster. Da ble min far sjalu, og gjorde alt for at dagen hennes skulle bli miserabel. Da sprakk det for meg, og jeg tok ham for meg og fortalte ham ned til minste detalj hva både jeg og min søster syns om oppførselen hans. Og ba han til slutt om å komme seg ut, dersom han ikke kunne unne mamma denne dagen hennes. Da ble han spak......;-)

 

Men han gjør sånt stadig vekk nå også, når han ikke er på godt humør.....Likevel er det nok mamma som må ta et realt oppgjør når det kommer til stykket. Det er jo HUN som blir trødd på.

 

Så, HI, det er DU som må ta dette opp med mannen din. Han har ingen rett til å oppføre seg sånn. Han har ingen rett til å ydmyke deg foran andre til stadighet:-( Ta til motmæle, mann deg opp, og svar igjen FORAN vennene dine. Jeg er sikker på at de er rimelig lei av oppførselen hans de også! Du får helt sikkert respekt og støtte:-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...