Gå til innhold

vanskelig å puste..


Anbefalte innlegg

Skrevet

to kvelder nå, har det vært litt vanskelig å puste, har fått akutt vondt i halsen, og må hoste etter luft.. føles ut som jeg ikke skal få puste..

men dagen etter er denne hals-"plagen" over..

 

hva kan det være egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt noe liknende, men hadde ikke hoste da. Følte at det trykka mot brystet så det ble vanskelig og tungt og puste, er mest om kveldene jeg kjenner det. Legen sa det kunne være fordi magen pressa mot lunger osv men er bare 5 mnd på vei og ikke spesielt overvektig heller. Ville tatt det opp ved neste legebesøk med mindre det blir ektremt ille, da bør du ringe legevakt, bedre å være føre-var :)

Skrevet

Akkuratt det samme her! Trykker mot brystet så det blir vanskelig.. Føler meg så "tett"..

Er nesten litt ekkelt når jeg ikke veit hva det kan være/ er vand med det.

 

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...