Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 ? Og hvordan "styler" eller klipper dere det?
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Det siste halve året har hun plutselig fått masse hår... og masse krøller! Derfor er det ganske vanskelig å "style" det, da det står til alle kanter (med mindre hun kommer rett fra badekaret). Har kun klippet det en gang, og da klippet jeg panneluggen med saks selv. Lengden har jeg ikke rørt, men ettersom det er krøller så er det ikke så veldig langt.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Gutten min på 17 mnd har jeg klippet skikkelig hos frisør en gang. Frisøren tok da ganske mye over hele hodet. vanskelig å forklare hvordan han er på håret nå, men han begynner å få litt lengre hår. Tok han med til frisøren nylig men ble avvist fordi han ikke satt i ro, så får bare gro det langt. Han har endel fall, men jeg synes det er penest når jeg børster ut fallet og tar håret til en side. Da ser han velstelt og fin ut.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Jeg har klippet luggen 3 ganger - Jeg tar bare en neve med hår og kutter det rett av. Stusser litt om det skulle bli rart, men har stort sett vært heldig og fått det til på første kutt;) Jenta mi eier ikke tålmodighet og hun hadde nok blånekta hadde hun sett saksa komme, så man har bare en sjans,) Lengden på håret er 1-2 cm nedom skuldrene nå. Har fått krøller/fall bak.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Gutten min har veldig mye og tykt hår.. Har vel klippet han fem ganger allerede. Jeg styler det ikke så veldig. Enkelte dager står det til alle kanter.. Da hender det at jeg grer det litt med vann slik at det legger seg mer normalt. Ellers sender jeg han i bhg med litt bust.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå