Gå til innhold

Baby uten lugg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvordan unngår jeg å lage lugg på min 9 mnd gamle datter? Jeg husker med gru den irriterende luggen fra min barndom, og vil at min datter skal ha alt håret like langt... Nå begynner håret hennes å vokse ned i øynene hennes, men det er jo tynt babyhår enda og jeg vil ikke sette det bort med hårspenner.

Finnes det noen lur måte å gjøre dette på uten at det plager henne, eller er det best å klippe lugg nå og heller gro den ut når hun blir større?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min har lang lugg fordi han er umulig å klippe. Bare drar det til siden, det går fint.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke sette en spenne i det??

det finnes da små søte babyspenner som både sitter godt og ikke skader.

Takke være de har min jente i en alder av to så lang lugg at alt håret kan settes i en hestehale.

Skrevet

Enn så lenge går det ikke. Har prøvd, men håret er så tynt og glatt at spennene glir ut med en gang.

Også er jeg litt redd for at hun skal plukke dem ut og spise dem. He he. Men da satser jeg på å spare luggen hennes, på den ene eller den andre måten!

Takk for svar begge to :)

Skrevet

jeg har samme "problemet". Spenner glir bare ut, så har snuppa hatt en "hestehale" midt oppå hodet siden hun var 7-8mnd! selvfølgelig sklir hårstrikket ut inni mellom, men da er det bare å sett det i igjen :) har kjøpt små ruglete hårstrikk på h&m, sitter godt i håret når man strammer de ekstra godt til :D Synes hun er kjempe søt med "antenna" si :P

Skrevet

Hårstrikk har jeg ikke tenkt på, men kanskje det funker...så blir det antennebarn på meg også :D

Skrevet

bruk de der hårbandene de selger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...