Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Jeg liker Mammaen til will og nurket Emma og Elias + Sopihes mams Mrs Bad - Virker empatisk, og har gode råd! Mammaen til Madeleine virker søt og god Tirilgirl - Er så glad hun endelig har fått en sønn <3 Dina med englebarn - Virker så søt og sterk på tross av å ha vært igjennom det hun har!! Juliea+gullet - Virker som en sterk alenemor, og avslappet Hjemmetråkkende Squaw - Tøff dame står for mneingene sine virker avslappet. Mor til 2 snart 3 Klok dame Costamummy flink og jordnær Liker mange fler også, men glemt nickene i farta. Noen av nickene er ikke helt korrekte, men husker ikke alle detaljene... =)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 At så lenge man ikke nevner noe er det ingen som blir glemt heller, og derav ingen som blir lei seg fordi de er glemt.... Igrunn ganske selvforklarende synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 2gutterogeijente costamummy tirilgirl mrs bad kristin 1974 Alva ranveig r (hvor er du?)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #8 Skrevet 12. mai 2011 Synes igrunn ikke dette er en veldig hyggelig tråd, bortsett fra for de som blir nevnt.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #9 Skrevet 13. mai 2011 Sug lut og pila har jeg sansen for, ærlige og kloke damer
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2011 #11 Skrevet 13. mai 2011 Jeg liker ingen jeg. DOMMINGER! Alle nevnt, ingen glemt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå