Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Jeg og min mann pratet litt på aldersforskjell mellom barna våres, og jeg hadde tenkt til å sette inn spiral etter 3 måneder etter fødsel, for så å ta den ut igjen 6-8 måneder senere. Men vi tenkte på at siden vi kuttet ut prevensjon i februar i fjor, og ble gravide i oktober så kan vi jo like greit bare droppe prevensjonen Så det ser ut til at vi ikke kommer til å tenke på noe prevensjon etter fødselen ja Vi er glade for det
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Men selv om dere brukte 8 mnd sist gang før spira satt så vet dere jo ingenting om hvor lang tid det vil ta denne gangen. Kanskje den sitter på første forsøk, skal bare en gang til for å bli gravid. Da vil det bli kanskje under 1 år mellom barna
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Man har lettere for å bli gravid etter fødsel. Det ble iallefall jeg, brukte 7mnd på å bli gravid med nr 1, med nr 2 brukte vi kondom men droppa den et par ganger ca 1 mnd før jeg ble gravid, og plutselig var jeg gravid igjen da hehe. Nå blir det bare 15 mnd mellom mine!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Jeg og min mann bryr oss ikke om det er et år eller mer mellom dem:) vi ønsker å ha dem tette:0) 15 mnd'r ja! Det må jo være super for dem:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå