Gå til innhold

Slått inn feil pris...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg handlet på deli de luca for noen dager siden. Ser nå på kontoutskriften at de har tatt 200 kr for mye. Trekt 262 kr isteden for 62 kr.

Er vel ikke noe å få gjort med det når jeg ikke har kvittering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye arbeid er du villig å legge i det å få tilbakebetalt de 200 kronene?

Skrevet

Veldig mye!

HI

Skrevet

Det skader ikke å prøve. Er du heldig, viser det seg at de hadde 200 kr for mye i kassa den dagen :)

Skrevet

Når du ikke har kvitteringen så er det lite å gjøre med det

Skrevet

Det hadde jeg tatt opp!!

Ikke søren om man skal betale 200kr for mye.

Skrevet

Ok, da regner jeg med du får det til uten min hjelp. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. Personlig hadde jeg fortrengt det.

Skrevet

Var det jeg var redd for. Sparer jo ikke kvitteringen når jeg kjøper et knekkebrød og sjokolademelk :o/

Skrevet

Her om dagen hadde posten problemer med bankterminalen så de kunne ikke ta betalt med sambo sitt kort men med mitt kunne de, men etter på så vi de hadde tatt betalt fra begge sitt kort, vi hadde ikke kvittering men gikk ned med kontoutskrift og fikk pengene tilbake var snakk om 150 kr.

Så du kan jo ta med kontoutskrift og snakke med dem og se om de hadde for mye i kassen den dagen, 200 kr er litt penger så får de se hva de sier.

Skrevet

Og der kan du se hvor dumt det er!

Men prøv å spørre. Kanskje de hadde overskudd i kassa og da får du dem sikkert tilbake.

Skrevet

Takk, det skal jeg gjøre. Er jo verdt et forsøk!

HI

Skrevet

De kan søke seg tilbake til det salget ved å sjekke salgstidspunkt. Ta med kontoutskriften og gi den til daglig leder

Skrevet

Klart du skal forsøke!

Jeg glemte å ta med pengene jeg hadde tatt ut fra minibanken i går... Ringte banken og de svarte hyggelig at de var blitt sugd tilbake og de hadde mitt beløp i rest og skulle overføre det til meg med en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...