Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #1 Skrevet 12. mai 2011 Jeg handlet på deli de luca for noen dager siden. Ser nå på kontoutskriften at de har tatt 200 kr for mye. Trekt 262 kr isteden for 62 kr. Er vel ikke noe å få gjort med det når jeg ikke har kvittering?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Hvor mye arbeid er du villig å legge i det å få tilbakebetalt de 200 kronene?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Det skader ikke å prøve. Er du heldig, viser det seg at de hadde 200 kr for mye i kassa den dagen
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Når du ikke har kvitteringen så er det lite å gjøre med det
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 Det hadde jeg tatt opp!! Ikke søren om man skal betale 200kr for mye.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #7 Skrevet 12. mai 2011 Ok, da regner jeg med du får det til uten min hjelp. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. Personlig hadde jeg fortrengt det.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #8 Skrevet 12. mai 2011 Var det jeg var redd for. Sparer jo ikke kvitteringen når jeg kjøper et knekkebrød og sjokolademelk :o/
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #9 Skrevet 12. mai 2011 Her om dagen hadde posten problemer med bankterminalen så de kunne ikke ta betalt med sambo sitt kort men med mitt kunne de, men etter på så vi de hadde tatt betalt fra begge sitt kort, vi hadde ikke kvittering men gikk ned med kontoutskrift og fikk pengene tilbake var snakk om 150 kr. Så du kan jo ta med kontoutskrift og snakke med dem og se om de hadde for mye i kassen den dagen, 200 kr er litt penger så får de se hva de sier.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #10 Skrevet 12. mai 2011 Og der kan du se hvor dumt det er! Men prøv å spørre. Kanskje de hadde overskudd i kassa og da får du dem sikkert tilbake.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #11 Skrevet 12. mai 2011 Takk, det skal jeg gjøre. Er jo verdt et forsøk! HI
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #12 Skrevet 12. mai 2011 De kan søke seg tilbake til det salget ved å sjekke salgstidspunkt. Ta med kontoutskriften og gi den til daglig leder
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #13 Skrevet 12. mai 2011 Klart du skal forsøke! Jeg glemte å ta med pengene jeg hadde tatt ut fra minibanken i går... Ringte banken og de svarte hyggelig at de var blitt sugd tilbake og de hadde mitt beløp i rest og skulle overføre det til meg med en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå