Gå til innhold

Hva syns dere om dette ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten tvil er det en grusom handling denne mannen har utført, men at en stat skal straffe en handling med å utføre akkurat samme handling på den skyldige er helt bak mål og å la ofret selv gjøre det er mer enn jeg kan fatte er mulig.

Skrevet

Heldigvis har vi kommet litt lengre enn øye for øye - tann for tann her i landet. MEN i et land som det er snakk om, så kan det kanskje være til skrekk og advarsel for andre som kan finne på dette overfor andre.

Jeg er i mot, men samtidig så er det litt kult at det skjer i et så partiarkalsk samfunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...