Gå til innhold

Hvordan traff dere en ny kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli kjempelei av å være singel igrunn :( Har hatt noen ONS det siste året, men nå sitter jeg igjen med en sånn sår, tom følelse etter hver gang når mennene ikke vil ha kontakt engang i ettertid. Uff. Dere i forhold er kjempeheldige, som slipper den datingprossessen osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det kommer noen supre tips som jeg også kan benytte meg av!

Er egentlig ikke lei av å være singel, trives som det!:)

Men å gått på date å følt seg litt attraktiv igjen hadde ikke vert feil:)

Skrevet

Møteplassen.no=)

Skrevet

Har faktisk truffet to fra MP, 21.37. Han ene var det null kjemi med, han andre var helt skjønn.. Så får se ;) Han er laber med kontakt da, så håper ikke å skremme han helt bort, men håper han tar mer kontakt etterhvert da, ikke lenge siden vi hadde en date.. Å treffe folk fra byen funker jo ikke! HI

Skrevet

Diverse sånn datingsider på nett kan jo være noe, eller så gjerne kompiser av mannfolk til veninner, kansje komme deg ut på en fest innimellom hvor du treffer nye folk?

Her traff jeg sambo gjennom ei veninne mens jeg var gravid, så har ikke hat det problemet, men tror jeg hadde spurt her inne jeg også dersom jeg hadde vært singel, for er ikke akkurat lett, Men ser at mine veninner treffer nye folk når de har startet på skole,vært utplassert via skolen og på fest hos andre og blir gode venner med gutter og drar de med seg hvis fks jeg har fest så får kansje ei veninne av meg/oss god kontakt med en mann som en annen veninne har dratt med seg.

Har ei veninne som traff en gjennom jobb så ble hun andre veninna kjent med broren hans og de fikk god kontak og er nå kjærester.

Meld deg på en datingside til og begynne med? så har du kvelder til og chatte til på msn eller skype fks;)

Skrevet

I nabolaget faktisk :o) Har alltid visst hvem han var, men ikke snakket så mye med han.. Nå har han blitt naboen min, og det skjer stadig nye ting ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...